Dieta cu orez a călugărilor japonezi – Elimină kilogramele nedorite în timp record

Japonezii sunt cunoscuţi pentru stilul de viaţă sănătos, pentru opţiunile foarte naturale în ceea ce priveşte dieta, dar şi longevitatea. De asemenea, sunt cunoscuţi şi pentru puţinele probleme legate de greutate.

Dieta călugărilor japonezi a devenit celebră în întreaga lume prin rezultatele rapide pe care le oferă.

Dieta călugărilor japonezi

Se fierb, zilnic, 500 g de orez de bună calitate, integral. După ce se răceşte, se adaugă câteva murături tocate, precum 1 gogonea, 2-3 buchețele de conopidă, 1 castravete murat, un sfert de pepene mic sau o prună murată, ori 2-3 foi de varză murată – tocate foarte fin.

Cantităţile de murătură se potrivesc astfel încât să nu aglomereze sau săreze prea mult orezul şi amestecul să aibă un gust plăcut. În principiu, se aleg murăturile preferate sau se alternează zilnic, pentru diversitatea gustului.

– Murăturile pot fi înlocuite şi cu legume crude sau fierte, însă japonezii le preferă pentru aportul lor de probiotice foarte preţios, obţinut prin fermentaţie.

– În cazul în care dieta este urmată de persoanele cardiace, hipertensive, supraponderale sau obeze, care trebuie să slăbească pentru a-şi salva sănătatea, murăturile trebuie desărate înainte de a fi amestecate cu orezul; sau se pot adăuga alte legume simple, precum dovlecei fierţi simpli.

– Pentru un plus de savoare, se poate toca o legătură de pătrunjel proaspăt şi amesteca în orez. Pentru imunitate şi creşterea senzaţiei de saţietate, se pot adăuga în amestec şi 2-3 căţei de usturoi.

– Cantitatea se consumă pe parcursul zilei, la cele trei mese principale. Totodată, se poate consuma din acest preparat ori de câte ori apare senzaţia de foame.

Durata dietei

Dieta se urmează pe o perioadă de 7-10 zile. Persoanele obeze sau supraponderale care au încercat dieta au reuşit să slăbească în cele 10 zile de regim în jur de 10 kilograme. Cura nu se recomandă mai des de o dată la 6 luni!

Reguli în dietă

♣ Pe parcursul dietei, se consumă suficientă apă

♣ După fiecare masă principală, se consumă un ceai verde, preferabil matcha, de calitate superioară, care are un conţinut important de polifenoli şi antioxidanţi ce accelerează uşor metabolismul şi asigură un tranzit intestinal corect.

♣ Orezul se poate aroma cu o linguriţă de ulei de măsline presat la rece.

♣ În loc de murături, se poate alterna o zi cu frunze de salată verde, lăptuci, spanac, castravete din care s-au curăţat complet seminţele.

♣ Dacă nu se pun murături, se poate săra orezul cu sare roz de Himalaya sau altă sare naturală (sare medicinală, cu conţinut de potasiu în loc de sodiu).

♣ Pe parcursul dietei, se recomandă consultul medicului nutriţionist, pentru monitorizarea tensiunii arteriale, pulsului, stării generale.

Sursă: TopRemediiNaturiste.ro

Loading...