Rețeta cu care slăbești sănătos şi repede 3-4 kilograme – Salată cu țelină, varză și morcov

Salata este prima și cea mai sănătoasa opțiune pentru o dietă alimentară. Mai mult, salata a devenit o specialitate a casei în rândul familiilor care gătesc și se hrănesc sănătos. Următoarea salată este, cu siguranță, una sănătoasa și foarte gustoasă. Consumând-o timp de doar 4 zile, vei da jos până la 3 kilograme.

Ai nevoie de varză crudă, țelină crudă și morcov crud în cantități egale. Se amestecă legumele, tăiate foarte mărunt sau date pe răzătoarea fină, cu suc de lămâie și puțin ulei de măsline. Adăugați apoi și câteva măsline, 1-2 linguri de porumb fiert, pătrunjel sau mărar tocate fin.

La micul dejun consumă o felie de pâine prăjită și un ou sau o banană și un pahar de suc de grepfrut. La prânz, o farfurie de salată (300 g). Ca gustare poți consuma un măr, iar la cină, o farfurie de salată (300 g).

Timp de 3 săptămâni, consumă înainte de mesele principale câte 100-150 g de salată. Poți mânca orice, fără probleme, însă trebuie să reduci porțiile și să eviți alimentele nesănătoase. Vei slăbi, în cele trei săptămâni, până la 5 kilograme. De asemenea, este foarte important să te hidratezi suficient.

Despre ingredientele folosite:

Varza:

  • Ajută la detoxifierea organismului
  • Îmbunătățește sănătatea gastrointestinală
  • Indicat în tratarea ulcerului peptic

Țelina:

  • Reduce presiunea arterială
  • Scade colesterolul negativ
  • Adjuvant în afecțiunile articulare

Morcovul:

  • Îmbunătățește vederea
  • Previne cancerul
  • Efect antiîmbătrânire

Dietă recomandată după această perioadă:

Pentru mic dejun, optați pentru un iaurt grecesc 10% și o banană. Puteți adăuga și o porție de fulgi de ovăz (în jur de 100 g), fără dulceață sau miere de albine. La prânz și cină puteți consuma carne fără grăsime (piept de pui, cotlet sau mușchi de porc, mușchi de vită, curcan, pește) și legume crude (salată).

Loading...